Life in London
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Life in London

It's our life.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verhaal van toen ik 9 was.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hayden

Hayden


Posts : 45
Join date : 21-10-12

Character sheet
Naam:: Laura

Verhaal van toen ik 9 was. Empty
BerichtOnderwerp: Verhaal van toen ik 9 was.   Verhaal van toen ik 9 was. Emptyza okt 27, 2012 11:52 pm

Hoi ik ben Laura dit verhaal is gemaakt by meself en ik ben 9 jaar.

Het gaat over twee meisjes, Nina en Lauren want ik vind dat mooie namen!!

“Lauren! Lauren, rennen! Nu anders pakken ze je.” Gilde een wanhopige stem. Snel rende ik achter een stapel houten kisten. ‘’Ze hebben een mes! Voorzichtig.’’ Mijn hoofd vergat alles. Wie was het meisje dat het schreeuwde? Opeens had ik het door. Het was Nina. Ik ging met haar logeren, we gingen mensen bespieden. We waren 3 mannen achter na gelopen en ze hadden Nina gevangen genomen.
Het touw sneedt om Nina’s polsen. “Ik ben bang, Lauren!’’ gilde ik weer. Het was een wilde achtervolging tussen Lauren en een van de mannen. Snel begon ik weer te schreeuwen, want ik had door dat de man door had waar Lauren zat. “LAUREN, WEGWEZEN DAAR.”
Ik huilde, de tranen stroomde over me wangen. Maar alles zonder geluid… Alles. Ik werd boos, snel pakte ik een van de kisten. Hij voelde zwaar, maar niks kon me tegen houden. Met een grote slinger kwam de kist tegen het hoofd van de man. De man viel neer en een luide klap maakte iedereen stil. Geluidloos pakte ik twee kisten en gooiden die naar de hoofden van de mannen. Alle twee vielen ze neer. Ik pakte het mes en liep op Nina af…
Opgelucht zuchtte ik. Samen renden we het huis uit. “Nina, we moeten de politie bellen.” Zei ik toen we op de ‘Markt’ stonden. Een pleintje dat aan de voet van het huis lag. Nina’s vinger wees naar ‘Het Hof’, een huis waar heel lieve mensen woonden. ‘Ik weet het. Naar die vrouw dan maar.’
Ik klopte aan. Lauren stond naast me met een snee in haar wang. Toen de vrouw open deed vertelde ik het hele verhaal


_____________



Dat is de precieze inhoud van het wordbestand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Posts : 30
Join date : 22-10-12
Age : 26

Character sheet
Naam:: Lily

Verhaal van toen ik 9 was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal van toen ik 9 was.   Verhaal van toen ik 9 was. Emptywo okt 31, 2012 3:23 am

HAHA AW wat lief!! Ik heb nog een verhaal over Sophie (dat vond ik een mooie naam) die werd ontdekt als model HAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhaal van toen ik 9 was.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Life in London :: Spam :: Spam-
Ga naar: