Life in London
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Life in London

It's our life.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hi, can I help you?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lily

Lily


Posts : 30
Join date : 22-10-12
Age : 26

Character sheet
Naam:: Lily

Hi, can I help you? Empty
BerichtOnderwerp: Hi, can I help you?   Hi, can I help you? Emptyza okt 27, 2012 7:20 am

Zoals altijd was het behoorlijk druk in het donkere hoekpand van één van de grootste winkelstraten van Londen. De nieuwste CD van The Shins stond op een laag niveau als achtergrond muziek op. Blijkbaar vonden mensen de CD erg leuk, want hij was op 3 exemplaren na al helemaal uitverkocht. Langs de rekken verspreid door de hele winkel stonden veel mensen zoekend naar bepaalde CD's. Zelden verliet iemand de winkel zonder iets gekocht te hebben. Lily wreef met haar rechterarm puffend over haar zwetende voorhoofd, terwijl ze gehaast de kassa op orde stelde. "Sorry dat u moest wachten meneer, waarmee kan ik u helpen?" De kleine, grijze man keek glimlachend achter zijn dikke jampot-glazen naar Lily. "Maakt niks uit hoor jongedame. Weet jij misschien waar ik de LP's kan vinden?" vroeg hij vervolgens vriendelijk. Lily knikte en wees naar links achter in de winkel. "Ja, daar. Zal ik nog even meelopen?" De man schudde dankbaar van nee en schuifelde langzaam met gebogen rug naar achteren. Met een glimlach ging Lily verder met het haar werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Posts : 45
Join date : 21-10-12

Character sheet
Naam:: Laura

Hi, can I help you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, can I help you?   Hi, can I help you? Emptyza okt 27, 2012 7:42 am

Hayden liet haar vinger langs het hoesje van het album van Jason Mraz. Er zaten er nog maar 9 in het rekje. Haar vingers klemde er om een en ze trok hem eruit. Meteen duwde een jongen haar opzij en rukte er een uit. Zoekend gingen haar ogen langs de rekken. Alles op alfabet, maar de CD van Ed Sheeran kon ze niet vinden. Ze zocht op de S en de E, maar ze kon ze niet vinden. Langzaam wurmde ze zich naar de balie. Tussen haar vingers zat de CD van Jason Mraz. Eenmaal voor de balie legde ze de CD neer en stelde haar vraag. "Hebben jullie misschien nog + van Ed Sheeran?" vroeg ze lachend. " Ik kon hem niet vinden, bi de E en bij de S niet. Misschien is ie er niet meer maar ik dacht 'ik vraag het even!'" Weer lachte ze.

Kort omdat ik op tablet zit :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Posts : 30
Join date : 22-10-12
Age : 26

Character sheet
Naam:: Lily

Hi, can I help you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, can I help you?   Hi, can I help you? Emptyza okt 27, 2012 8:33 am

Lily keek op toen een meisjesstem haar iets vroeg. Verrast schoten haar wenkbrauwen omhoog; de lengte van het meisje was nogal opvallend. Het tweede ding wat Lily opviel was de kleding van het meisje. Nadat Lily's ogen over het lichaam van het meisje waren gegleden, keek ze naar haar gezicht. "Staat hij nergens? Dan is hij denk ik uitverkocht of iemand heeft hem op de verkeerde plek terug gezet. Ik zal wel even voor je kijken." Lily knikte even en legde toen haar hand op de computermuis. Ze typte de naam van het album in en wachtte tot het langzame systeem reageerde. Als het aan haar lag waren er allang nieuwe computers. Zuchtend voelde ze de agressie opkomen. Rustig Lily, sprak ze zichzelf toe.

That's okay. Mijn stukjes zijn ook niet op z'n best vandaag haha :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Posts : 45
Join date : 21-10-12

Character sheet
Naam:: Laura

Hi, can I help you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, can I help you?   Hi, can I help you? Emptyza okt 27, 2012 8:51 am

Hayden keek rond in de winkel. Een oude man was bezig met een tocht naar de hoek van de winkel. Nog een paar stapjes meneer! dacht Hayden grijnzend. Haar blik richtte ze weer naar het jonge meisje achter de balie. "Sloom?" vroeg ze langzaam. Om het woord nog een keer te onderdrukken in de uitspraak. Ze deed het niet expres, maar soms irriteerde mensen zich daar aan, aan haar. Bij het woord hard ging ze dan soms heel hard praten, en hetzelfde bij zacht. Ze deed het onbewust, en vond het ook niet erg als mensen haar daar op aan spraken.

Ho, ik ga zo uitvallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Posts : 30
Join date : 22-10-12
Age : 26

Character sheet
Naam:: Lily

Hi, can I help you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, can I help you?   Hi, can I help you? Emptyza okt 27, 2012 10:09 am

Lily grinnikte kort. "Ja," de pagina was geladen. "We zijn hard aan vernieuwing toe!" Lily's ogen verplaatsten zich van het meisje naar het scherm en tot haar teleurstelling stond er een kruisje achter de naam van het album. "Het spijt me, maar Ed Sheeran is uitverkocht." ze haalde verontschuldigend haar schouders op. "Maar ik kan hem wel voor je bestellen, dan is hij er ergens volgende week, waarschijnlijk." vragend keek Lily naar het meisje. "Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden hoor." Ze glimlachte vriendelijk; Lily wist als geen ander hoe irritant het was dat CD's de laatste jaren 10x zo duur waren geworden. Je wilde gewoon muziek, moest je gelijk 20 euro neertellen voor 10 nummers. Vind je het gek dat mensen steeds vaker illegaal gingen downloaden! Gelukkig voor Lily kreeg ze door haar baantje bij de winkel bijna elke week wel een paar CD's gratis mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Posts : 45
Join date : 21-10-12

Character sheet
Naam:: Laura

Hi, can I help you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, can I help you?   Hi, can I help you? Emptyza okt 27, 2012 11:43 pm

Hayden keek naar de balie, en toen weer naar het meisje. "Oh, dat is zonde." zei ze. Zonde in de zin van jammer. "Ja als het kan, heel graag! Ik heb een paar liedjes van de CD nodig voor halloween." ze grijnsde en keek toen weg. Ze pakte een blaadje uit een rekje op de balie en las het door. Een of andere halloween actie, 15% korting op onbekende CD's. Waarschijnlijk omdat ze niet verkocht werden. En gewoon te duur waren volgens mensen, nu zou er dan korting op komen en hopelijk zouden er dan een paar exemplaren verkocht worden. dacht Hayden. Dat zou de gedachten zijn van de winkel. Maar zoiets wist je nooit zeker, misschien kende zij ze niet en andere mensen wel.

_
De site doet t niet op me laptop dus daarom telkens vanaf tablet. Ik start de laptop zo opnieuw op. Hopen dat ie het dan doet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hi, can I help you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, can I help you?   Hi, can I help you? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi, can I help you?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Life in London :: Het RPG :: Noord Londen-
Ga naar: