Life in London
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Life in London

It's our life.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Algemene regels

Ga naar beneden 
+8
Gavin
Roselynn
Dawn
Aiden
Elijah
Lily
Gemma
Admin
12 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Posts : 13
Join date : 19-10-12

Character sheet
Naam::

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Algemene regels   Algemene regels Emptyvr okt 19, 2012 11:46 am

Er zijn wat algemene regels waar je je aan moet houden. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Vijf waarschuwingen, en je krijgt een time-out van een bepaalde tijd. Als dit nog eens gebeurt, wordt je zonder pardon van de site verwijderd. Het is zaak dat je dit alles goed doorleest en voordat je meteen gaat vragen: 'Ik snap die regel niet', adviseer ik je het dan nog een keer te lezen.

○ Ten eerste, lees alle regels eerst goed en zorgvuldig! Doe je dit niet, kan ik je verzekeren dat het maken van een account moeilijker zal zijn!

○ Let erop dat de naam van je account dezelfde is als de roepnaam/voornaam van je personage. Niet de achternaam of tweede naam dus. Heb je dit niet, verzoek ik je de naam te veranderen. Weet je niet hoe dit moet? Dan kan je mij mailen en leg ik je dit maar al te graag uit.

○ Nu over het plaatje. Ik wil graag dat het plaatje van je avatar dezelfde persoon is als het personage dat je gebruikt voor de RPG. Dit hoeft niet zozeer hetzelfde plaatje te zijn. De grootte van het plaatje maakt niet heel veel uit, als het maar niet heel groot is, anders kan dat nog wel eens voor irritaties zorgen op het forum.

○ Dit staat ook al bij het invullijstje, maar ik zet het er nog maar eens bij. Het plaatje van je personage MOET van een echt persoon zijn. Het mag geen manga of anime plaatje zijn en dus ook niet computer geanimeerd. Het liefst ook geen al te bekend persoon gebruiken voor je personage.

○ Je mag meerdere accounts aanmaken, maar zorg dat je ze nog wel kan onderhouden.

○ Probeer geen ruzie te maken! Doe je dit wel, doe dat dan via de pm ajb. Anders verpest je de sfeer op de forums voor de andere en dat is natuurlijk heel oneerlijk. Mocht er echt ruzie ontstaan, dan kan je mij altijd mailen en dan zoeken we gezellig samen een oplossing.

○ Het is verplicht je aan te melden bij 'Personages' EN goedgekeurd te zijn voordat je mag posten.

○ Heb je dit gelezen? Post dan een sterretje onder dit forum.

HAVE FUN!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lifeinlondon.actieforum.com
Gemma

Gemma


Posts : 3
Join date : 21-10-12
Age : 25

Character sheet
Naam:: Zilver

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptyzo okt 21, 2012 10:59 am

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Posts : 30
Join date : 22-10-12
Age : 26

Character sheet
Naam:: Lily

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptyma okt 22, 2012 9:06 am

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah

Elijah


Posts : 16
Join date : 23-10-12
Age : 27

Character sheet
Naam:: Zoë

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptydi okt 23, 2012 4:32 am

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Posts : 65
Join date : 23-10-12

Character sheet
Naam:: Cynthia

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptydi okt 23, 2012 4:58 am

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 26
Join date : 23-10-12

Character sheet
Naam:: Dawn St. Cole

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptydi okt 23, 2012 9:28 am

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Roselynn

Roselynn


Posts : 4
Join date : 23-10-12
Age : 25

Character sheet
Naam:: Lotte

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptydi okt 23, 2012 10:19 am

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 15
Join date : 23-10-12
Age : 28

Character sheet
Naam:: Laura

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptydi okt 23, 2012 9:53 pm

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Javier

Javier


Posts : 16
Join date : 23-10-12
Age : 27

Character sheet
Naam:: Amy

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptywo okt 24, 2012 1:43 am

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Zora

Zora


Posts : 48
Join date : 24-10-12
Age : 27

Character sheet
Naam:: Rianne

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptywo okt 24, 2012 1:55 am

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Posts : 45
Join date : 21-10-12

Character sheet
Naam:: Laura

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptyza okt 27, 2012 4:34 am

*star*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 5
Join date : 25-10-12

Character sheet
Naam:: Marije

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptyza okt 27, 2012 11:10 pm

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Life in London :: Algemeen :: Informatie & regels :: Regels-
Ga naar: